torsdag 16 maj 2013

Företagskväll

Så var det dags för en ny arbetsmarknadskväll. Jag har skrivit tidigare om företagskvällar och om BRINN som anordnar dessa, se mina etiketter ute till höger.

Den 29:e maj kommer Aon, en brittisk multinationell försäkringsförmedlare och konsultföretag. Jag har anmält mig till denna kväll och ser mycket fram emot att få en presentation av detta företag. Det är väldigt intressant så här i slutet av utbildningen att komma i kontakt med nya potentiella framtida arbetsgivare.

Då jag nu läser tredje året till brandingenjör och enbart examensarbete kvarstår så är det snart dags för mig att söka mig till arbetslivet (mer om examensarbete i nästa blogginlägg). Jag har ju tidigare skrivit om vilka olika alternativ som finns efter att man har läst sina första 3,5 år. Det finns visserligen fler vägar att gå, exempelvisa kan man vidareutbilda sig utomlands mm, men det har jag inte lika bra koll på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar