måndag 28 januari 2013

Måndag.

Så var det måndag igen.

Jag har kommit fram till att det är två riktigt bra kurser vi läser nu. Idag hade vi en lektion i respektive kurs.

Visserligen var lektionen i husbyggnadstekniken lite kort då en av våra lärare låg hemma med feber, men vi fick lite mer ordning på arbetet som vi nu ska göra i den kursen. I morgon ska vi sitta hela dagen med det arbetet då vi inte har något annat på schemat, jag hoppas att vi ska hinna en bra bit då.

I lördags satt jag och försökte svara på massa frågor med hjälp av lagboken... Inte helt lätt visade det sig. Dock väldigt bra att vara förberedd inför lektionen vi hade idag, det gjorde att jag förstod mer under genomgången vi hade. Vi fick i alla fall lära oss metoder för att söka efter svar i lagboken samt att vi lärde oss att hänvisa till olika lagar etc.

Insåg också att jag är anmäld till en arbetsmarknadskväll som är i morgon kväll. Det var den arbetsmarknadskvällen som blev inställd innan jul pga snöovädret som var. Jag ser i alla fall fram emot att få en presentation av brandskyddslaget i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar