lördag 22 december 2012

Hemma över jul

Gött att slippa Luleå nu när det är minus 30 grader uppe i norr... Det känns lite behagligare att fira julen i Skara med lite mildare väder.

Jag har dessutom lyckats sätta mig och plugga lite vilket inte brukar inträffa på julloven annars. Jag har börjat fundera lite på vad jag vill göra för examensarbete också, det börjar ju faktiskt snart bli dags att bestämma sig... Oklart dock vad det kommer att bli för min del. Jag vill i alla fall försöka söka mig mot den privata sektorn och skriva ett exjobb åt ett företag. Förhoppningsvis kanske det kan leda till en framtida anställning också om man har tur.

Jag passar på att länka till lite tidigare exjobb som gjorts av brandingenjörer vid LTU. Alla exjobb publiceras nämligen på LTUs hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar